BAM KLİNİK

İstanbul Romatizma ve Ağrı Merkezi, 2013 yılında Dr Ahmet Sümen tarafından Bakırköy' de kuruldu. Amacımız doğru teşhis ile birlikte ağrıyı yok edip, maximum fonksiyonel kazanç ve yaşam kalitesinde artış sağlamaktır.

Kurucumuz Dr. Ahmet Sümen, uzmanlık eğitimi sonrasında olağanüstü bir çaba ve emek ile devam ettiği bilimsel çalışmalarının sonucu olarak bu merkezi kurmuş ve binlerce hastanın ağrılarına çare olmuştur.

Ağrılı durumların teşhis edilmesinde birçok yöntem kullanılsa da, bunların en önemlisi fiziksel ve romatolojik muayenedir. Bunu da ancak ve ancak romatizma ve kas iskelet sistemi konularında uzmanlık eğitimi almış olan fiziksel tıp ( fiziyatri ) uzmanları en ideal şekilde yapabilir.

Dr. Sümen, gelişmiş ve modern ağrı merkezlerinde mutlaka olması gereken EMG sinir testi ve eklem ultrasonu konularında ülkemizde ve dünyada otorite sahibi nadir uzmanlardandır. EMG ve eklem ultrasonu, zor ağrıların teşhis ve tedavisinde kritik bir öneme sahiptir.

Ultrason ve skopi görüntüleme altında, iğne ile yapılan ağrı tedavi yöntemleri, bazen süreli bazen de kalıcı tedavi sağlamaktadır. Bu tedavi yöntemleri fiziyatri , ağrı ve beyin sinir cerrahi uzmanlarımız tarafından yapılmaktadır.

Konvansiyonel tedavilerin yetersiz kaldığı omurga rahatsızlıklarında önceliğimiz minimal cerrahi yöntemler olmalıdır. Bu amaçla bilgi ve tecrübesi ile gerek ülkemizde gerekse yurtdışında birçok ülkedeki diğer doktorlara eğitimler veren Op Dr Ali Güven Yörükoğlu ‘nu kadromuza kattık.

BAM Klinik